Transport si retururi

Livrarea produselor

AutenticShop.Ro (autenticshop.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Livrare FanCourier (valabila doar pentru orase), Livrare in 1-2 zile, Livrare gratuita
  • Livrare prin Posta Romana (valabila in toata tara), Livrare in 3-5 zile, Livrare gratuita

 

Produse livrate incomplet sau neconforme

Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.

 

Returul produselor - achizitii persoane fizice si juridice

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris pe vanzator (autenticshop.ro) ca renunta la cumparare fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Solicitarea de retur se efectueaza in modul urmator:

1) Pentru a va exercita dreptul de retur este necesar sa completati Formularul de Retur si sa il expediati prin e-mail catre autenticshop@gmail.com urmand a primi raspuns in maxim 3 zile lucratoare.

Formularul de Retur poate fi downloadat de AICI sau poate fi solicitat printr-un e-mail catre autenticshop@gmail.com .

2) Dupa completarea si trimiterea Formularului de Retur solicitati telefonic instructiuni suplimentare privind returnarea produsului printr-un apel la numarul 0785.455.555.

Cheltuielile cu returnarea marfii vor fi suportate de catre cumparator.

Returnarea efectiva a produsului se poate face personal, la sediu, prin curierat sau prin posta. In momentul in care expediati produsul pentru a fi colectat, este recomandat sa ne informati prin e-mail la autenticshop@gmail.com sau prin telefon la 0785.455.555 urmatoarele: modul de livrare agreat de dumneavoastra pentru efectuarea returului, data estimativa a livrarii si numarul awb-ului (in cazul expedierii prin curier).

Coletul va fi expediat fara a se solicita plata unui ramburs. Coletele trimise cu ramburs vor fi refuzate. 

Starea produsului returnat trebuie sa fie ca in momentul receptiei si anume:

  • produsul returnat nu trebuie sa prezinte deteriorari, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri 
  • documentele aferente achizitiei trebuie sa fie prezente in totalitate (manual de instructiuni, certificat de garantie, documente fiscale)
  • accesoriile produsului trebuie sa fie complete

 Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:

  • produsul returnat prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de zgarieturi, lovituri, este spart, cu urme de interventii neautorizate, se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut.

In acest caz ne rezervam dreptul de a reexpedia produsul clientului, pe cheltuiala acestuia si de a refuza returul acelui produs.

Acesta clauza se aplica conform OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG 34/2014. Textul OUG 34/2014 este disponibil AICI .

Conform prevederilor OUG 34/2014, in cazul unei uzuri moderate cumparatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru cumparator în a-şi exercita dreptul de retragere.

In cazul solicitarii unui alt produs de pe site in locul produsului trimis retur, se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta prin modalitatile stipulate in OUG 34/2014.

Vanzatorul (autenticshop.ro), va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG 34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. 

Contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de maxim 14 zile. 

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Cele doua variante de rambursare fiind prin mandat postal sau prin transfer in cont bancar; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

 

Date returnare

Moga Cătălin PFA

Adresa: Blv. 1 Decembrie , Bl. D16, Sc B, ap 17, Mangalia, Constanta

Telefon: 0785.455.555